خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/19 - 12:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
بهروزی‌فر در تذکر شفاهی:

هنوز مشکل برنجکاران استان‌های شمالی حل نشده است/ ضعف و بی‌تدبیری مدیریت اداره تأمین اجتماعی گیلان نیازمند نظارت جدی است

نماینده مردم فومن  و شفت در مجلس با انتقاد از اینکه هنوز مشکل برنجکاران استان‌های شمالی به ویژه استان گیلان حل نشده است،از وزیر کار خواست تا نسبت به ضعف و بی‌تدبیری مدیریت اداره تأمین اجتماعی گیلان ورود کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، خلیل بهروزی فر در نشست صحن علنی امروز (سه‌شنبه 19 دی ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در ایام شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و به خاک و خون کشیده شدن زنان، مردان و کودکان بی‌گناه کرمان و زائران مقبره حاج قاسم را محکوم می‌کنیم. دشمن بداند که مجازات سختی پیش روی او خواهد بود؛ به اذن خداوند انتقام شهیدان را خواهیم گرفت.



نماینده مردم فومن و شفت در مجلس خطاب به مخبر معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: هنوز مسئله برنج استان‌های شمالی از جمله استان گیلان حل نشده؛ چرا فکری به حال کشاورزان مظلوم و زحمتکش برنجکار که با زحمت محصولاتشان را به دست می آورند، نمی‌کنید. کشاورزان انگیزه‌ای برای تولید ندارند، آیا برنج قوت مردم و محصول استراترژیک نیست، چرا چاره‌ای برای خرید و قیمت برنج داخلی نمی‌اندیشید، چرا فقط به فکر واردات برنج خارجی هستید.



وی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ضعف و بی‌تدبیری مدیریت اداره تأمین اجتماعی گیلان سبب مشکلات عدیده و نارضایتی زیادی نسبت به جامعه هدف که از قشر آسیب پذیر جامعه هستند، شده است. آقای وزیر در صنایع شیر ایران پگاه نیز ضعف مدیریتی سبب زیان و به هم ریختگی سازمان شده و دامداران نیز یکی از اجزایی هستند که آسیب جدی دیده‌اند.



بهروزی فر خطاب به وزیر نیرو یادآور شد: برادرم جناب آقای محرابیان ضعف و بی تدبیری مدیریت شرکت توزیع برق و آب منطقه گیلان، نیز خسارات زیادی به مردم عزیز شهرستان‌های فومن و شفت وارد کرده ، به دلیل ضعف شبکه‌هی برق و همچنین بی‌تدبیری در مدیرت آب منطقه‌ای باعث زیان هم به کشاورزان و هم روستاها شده است./




پایان پیام


  • کد خبر : 374345
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار